Problems in progres reading activities for children and youth
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA210205C" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A210205C - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
polština
Original language name
Trudna droga dzieci i młodzieży do aktywnego czytelnictwa
Original language description
Autorka příspěvku sleduje čtenářské aktivity, čtenářské preference žáků základních škol. Sleduje, jak na čtenářské aktivity dětí působí další aktivity, které je možno vykonávat ve volném čase, například nabídka televizních programů, filmů, hudby, počítače, tablety, internet, sociální sítě. Příspěvek shrnuje stěžejní poznatky a klade otázky, jak je možno stávající úroveň čtenářství změnit.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci
ISBN
978-83-232-3437-1
Number of pages of the result
12
Pages from-to
229-240
Number of pages of the book
369
Publisher name
Wydawnictwo Naukove Uniwersytetu im. A. Mickiewicza
Place of publication
Poznań
UT code for WoS chapter
—