All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Let us take inclusion in Roma education a step further

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2202ADP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2202ADP - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/47813059:19510/19:A0000196

  • Result on the web

    <a href="http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323" target="_blank" >http://www.slu.cz/file/cul/94ac4d0f-0294-4158-8df6-5e480c35c323</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posuňme inkluzi ve vzdělávání Romů o krok dál

  • Original language description

    Příspěvek tematizovaný k inkluzi ve vzdělávání romských dětí a žáků povinné školní docházky svým obsahem posouvá často diskutované otázky, týkající se institucionalizovaného školního vzdělávání, v jehož rámci se hojně, a jak se také zdá zdlouhavě, prolongovaně, ovšem nadále bez jasnějšího posunu v dané věci, či hmatatelného výsledku, řeší problémy segregovaného školství a tzv. systémová pochybení ve smyslu diagnostických procesů a jejich zkreslených či obecně generalizovaných závěrů. Text cílí k záměrnému posunu v inkluzivních tendencích, a to směrem k jazyku, k osobnímu a osobnostnímu nastavení pedagogických pracovníků, v jehož rámci bude reálné pedagogické působení v souladu se standardy výkonu profese. Součástí textu je krátká prezentace dosažených projektových výstupů, které díky vlastní realizaci projektu celý řešitelský tým svým proangažovaným úsilím a nasazením zajistil, za co všem projektovým pracovníkům jako řešitel projektu upřímně děkuji.

  • Czech name

    Posuňme inkluzi ve vzdělávání Romů o krok dál

  • Czech description

    Příspěvek tematizovaný k inkluzi ve vzdělávání romských dětí a žáků povinné školní docházky svým obsahem posouvá často diskutované otázky, týkající se institucionalizovaného školního vzdělávání, v jehož rámci se hojně, a jak se také zdá zdlouhavě, prolongovaně, ovšem nadále bez jasnějšího posunu v dané věci, či hmatatelného výsledku, řeší problémy segregovaného školství a tzv. systémová pochybení ve smyslu diagnostických procesů a jejich zkreslených či obecně generalizovaných závěrů. Text cílí k záměrnému posunu v inkluzivních tendencích, a to směrem k jazyku, k osobnímu a osobnostnímu nastavení pedagogických pracovníků, v jehož rámci bude reálné pedagogické působení v souladu se standardy výkonu profese. Součástí textu je krátká prezentace dosažených projektových výstupů, které díky vlastní realizaci projektu celý řešitelský tým svým proangažovaným úsilím a nasazením zajistil, za co všem projektovým pracovníkům jako řešitel projektu upřímně děkuji.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference

  • ISBN

    978-80-7510-381-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    6-14

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Opava

  • Event date

    Jan 1, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article