Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA22028M9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A22028M9 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2021.004" target="_blank" >10.5507/jtie.2021.004</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education
Original language description
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.
Czech name
Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education
Czech description
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50100 - Psychology and cognitive sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
152-163
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—