Online Application as a Tool for Pedagogical Diagnostics in Preschool Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606215 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15410/21:73606215
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-202002-0012_online_aplikace_jako_nastroj_pedagogicke_diagnostiky_v_predskolnim_vzdelavani.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.018</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání
Original language description
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.
Czech name
Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání
Czech description
Autoři příspěvku si kladou za cíl představit online aplikaci jako nástroj pedagogické diagnostiky pro předškolní vzdělávání, která byla vytvořena jako originální nástroj v rámci projektu Technologické agentury ČR. Tříletý projekt reaguje na aktuální potřeby pedagogické praxe v kontextu pedagogické diagnostiky, ale současně, i na podmínky vzdělávání v době covidové epidemie. V textu jsou popsána východiska pro tvorbu aplikace, její technologie i pedagogický koncept. Čtenář se může současně seznámit s implementací aplikace do praxe, zejména potom s klady a připomínkami ze strany učitelů mateřských škol, kteří jsou do projektu zapojeni, a patří k prvním uživatelům vytvořené aplikace.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online application as an instrument of educational diagnostics and intervention in the work of kindergarten teachers with an emphasis on school readiness</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
152-163
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—