Current way of using mobile touch technologies in schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2202AOO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2202AOO - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://aip.scitation.org/doi/pdf/10.1063/5.0031815" target="_blank" >https://aip.scitation.org/doi/pdf/10.1063/5.0031815</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0031815" target="_blank" >10.1063/5.0031815</a>
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Current way of using mobile touch technologies in schools
Original language description
Moderní informační a komunikační technologie jsou dnes nedílnou součástí vzdělávacího procesu ve škole i mimo ni. Ve většině případů se však za tuto techniku považuje soubor klasických počítačových sestav umístěných ve specializované učebně, případně počítačové výukové centrum s centrální projekcí. V posledních několika letech se na trhu objevilo mnoho nových typů zařízení, které výrazně ovlivnily obvyklé využití výpočetní techniky. Jedním z těchto zařízení jsou mobilní dotyková zařízení, za která obvykle považujeme tablet a mobilní telefon vybavený operačním systémem s možností instalace aplikací třetích stran. Spojíme-li informační a komunikační technologie se vzděláváním, troufáme si říci, že využívání prostředků ICT je nezbytnou součástí práce učitele. Schopnost učitele využívat ICT se označuje jako kompetence, někdy také digitální kompetence, kompetence k využívání ICT ve výuce apod. Přestože jsou tyto kompetence v aktuálně používaných dokumentech popisovány obecně, lze se zaměřit na vnímání ICT jako klasického počítače. Používání tabletu má však svá specifika a je v mnoha ohledech odlišné od používání klasických počítačů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019
ISBN
978-073544025-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
AIP
Place of publication
Rhodes
Event location
Rhodes
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
000636709500500