All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Biographism – Biographical Interpretation of the History of Music in Music Lessons – Part II (Biographical interpretation of the history of music in the hands of contemporary teachers – ideal versus reality, positives and benefits versus risks and problems)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F21%3AA2402BBJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/21:A2402BBJ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/files/2023/03/hv_3_2021_maketa.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/files/2023/03/hv_3_2021_maketa.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Biografismus- životopisný výklad dějin hudby v hodinách hudební výchovy - II. díl

  • Original language description

    V druhém dílu studie jsou blíže charakterizovány vhodné v češtině vydané studijní prameny k problematice biografismu a je reflektována současná situace panující v oblasti školní prezentace hudebních děl. Jde o resumé desetileté zkušenosti autorky studie s dlouhodobými observacemi hodin hudební výchovy na českých základních školách a s výsledky vyplývajícími z rozhovorů s učiteli a vysokoškolskými oborovými studenty hudební výchovy. V textu jsou dále definovány a komentovány jak pozitivní tak zejména negativní momenty aplikace životopisného výkladu dějin hudby v hodinách hudební výchovy (metodické náměty a inspirace).

  • Czech name

    Biografismus- životopisný výklad dějin hudby v hodinách hudební výchovy - II. díl

  • Czech description

    V druhém dílu studie jsou blíže charakterizovány vhodné v češtině vydané studijní prameny k problematice biografismu a je reflektována současná situace panující v oblasti školní prezentace hudebních děl. Jde o resumé desetileté zkušenosti autorky studie s dlouhodobými observacemi hodin hudební výchovy na českých základních školách a s výsledky vyplývajícími z rozhovorů s učiteli a vysokoškolskými oborovými studenty hudební výchovy. V textu jsou dále definovány a komentovány jak pozitivní tak zejména negativní momenty aplikace životopisného výkladu dějin hudby v hodinách hudební výchovy (metodické náměty a inspirace).

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    HUDEBNÍ VÝCHOVA

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    16-19

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database