ANALYSIS OF LANGUAGE COMPETENCES OF STUDENTS WITH SPECIFIC LEARNING DISABILITIES AT UNIVERSITY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302FOO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302FOO - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2022.pdf" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33543/q2022.12" target="_blank" >10.33543/q2022.12</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Original language description
Jazykové kompetence mají při studiu na vysoké škole nezastupitelné místo. Studenti v rámci svého studia píší seminární práce a eseje, skládají ústní i písemné zkoušky. Vyvrcholením vysokoškolského studia je bakalářská, popř. diplomová práce. Studenti se specifickými poruchami učení v této oblasti více či méně selhávají, a to v důsledku subjektivních či objektivních příčin. Příspěvek analyzuje jazykové kompetence i u studentů, kteří díky epidemiologické situaci způsobené nemocí Covid-19, realizovali maturitní zkoušku ve speciálním režimu.
Czech name
Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Czech description
Jazykové kompetence mají při studiu na vysoké škole nezastupitelné místo. Studenti v rámci svého studia píší seminární práce a eseje, skládají ústní i písemné zkoušky. Vyvrcholením vysokoškolského studia je bakalářská, popř. diplomová práce. Studenti se specifickými poruchami učení v této oblasti více či méně selhávají, a to v důsledku subjektivních či objektivních příčin. Příspěvek analyzuje jazykové kompetence i u studentů, kteří díky epidemiologické situaci způsobené nemocí Covid-19, realizovali maturitní zkoušku ve speciálním režimu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Quaere 2022
ISBN
978-80-87952-36-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
479-487
Publisher name
Magnanimitas,
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jun 27, 2022
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—