All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of augmented reality applications in the first grade of elementary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039RL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039RL - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ

  • Original language description

    Vývoj digitálních technologií je pro mladou generaci samozřejmostí, protože se narodili do digitálního světa. Je potřebné integrovat tyto technologie do vzdělávání již od útlého věku a vytvořit pro žáky produktivní prostředí pro učení se objevováním, které přispívají k rozvoji jejich dalších kompetencí. Digitální technologie rozšířené reality (AR) se stávají stále více běžnými nástroji v moderním vzdělávání. Právě tyto technologie umožňují učitelům a studentům interaktivnější a zábavnější způsob učení a výuky. Metodika je určena jako průvodce pro učitele, kteří chtějí začít využívat AR ve svých výukových procesech. Poskytuje základní informace o tom, co je AR, jak funguje a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále se zaměřuje na konkrétní příklady využití AR ve výuce a poskytuje návody a tipy, jak AR efektivně integrovat do výuky. Metodika také obsahuje praktické rady pro výběr vhodných AR aplikací a nástrojů a uvádí několik příkladů aktivit, které lze s AR provádět.

  • Czech name

    Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ

  • Czech description

    Vývoj digitálních technologií je pro mladou generaci samozřejmostí, protože se narodili do digitálního světa. Je potřebné integrovat tyto technologie do vzdělávání již od útlého věku a vytvořit pro žáky produktivní prostředí pro učení se objevováním, které přispívají k rozvoji jejich dalších kompetencí. Digitální technologie rozšířené reality (AR) se stávají stále více běžnými nástroji v moderním vzdělávání. Právě tyto technologie umožňují učitelům a studentům interaktivnější a zábavnější způsob učení a výuky. Metodika je určena jako průvodce pro učitele, kteří chtějí začít využívat AR ve svých výukových procesech. Poskytuje základní informace o tom, co je AR, jak funguje a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále se zaměřuje na konkrétní příklady využití AR ve výuce a poskytuje návody a tipy, jak AR efektivně integrovat do výuky. Metodika také obsahuje praktické rady pro výběr vhodných AR aplikací a nástrojů a uvádí několik příkladů aktivit, které lze s AR provádět.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10200 - Computer and information sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7599-438-7

  • Number of pages

    36

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book