Use of augmented reality applications in the first grade of elementary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039RL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039RL - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ
Original language description
Vývoj digitálních technologií je pro mladou generaci samozřejmostí, protože se narodili do digitálního světa. Je potřebné integrovat tyto technologie do vzdělávání již od útlého věku a vytvořit pro žáky produktivní prostředí pro učení se objevováním, které přispívají k rozvoji jejich dalších kompetencí. Digitální technologie rozšířené reality (AR) se stávají stále více běžnými nástroji v moderním vzdělávání. Právě tyto technologie umožňují učitelům a studentům interaktivnější a zábavnější způsob učení a výuky. Metodika je určena jako průvodce pro učitele, kteří chtějí začít využívat AR ve svých výukových procesech. Poskytuje základní informace o tom, co je AR, jak funguje a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále se zaměřuje na konkrétní příklady využití AR ve výuce a poskytuje návody a tipy, jak AR efektivně integrovat do výuky. Metodika také obsahuje praktické rady pro výběr vhodných AR aplikací a nástrojů a uvádí několik příkladů aktivit, které lze s AR provádět.
Czech name
Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ
Czech description
Vývoj digitálních technologií je pro mladou generaci samozřejmostí, protože se narodili do digitálního světa. Je potřebné integrovat tyto technologie do vzdělávání již od útlého věku a vytvořit pro žáky produktivní prostředí pro učení se objevováním, které přispívají k rozvoji jejich dalších kompetencí. Digitální technologie rozšířené reality (AR) se stávají stále více běžnými nástroji v moderním vzdělávání. Právě tyto technologie umožňují učitelům a studentům interaktivnější a zábavnější způsob učení a výuky. Metodika je určena jako průvodce pro učitele, kteří chtějí začít využívat AR ve svých výukových procesech. Poskytuje základní informace o tom, co je AR, jak funguje a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále se zaměřuje na konkrétní příklady využití AR ve výuce a poskytuje návody a tipy, jak AR efektivně integrovat do výuky. Metodika také obsahuje praktické rady pro výběr vhodných AR aplikací a nástrojů a uvádí několik příkladů aktivit, které lze s AR provádět.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
10200 - Computer and information sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7599-438-7
Number of pages
36
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—