All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Seismic Response of Blasting on the Secondary Tunnel Lining

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F13%3A86087505" target="_blank" >RIV/61989100:27120/13:86087505 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza seizmické odezvy trhacích prací na sekundárním ostění tunelu

  • Original language description

    V České republice dochází k rekonstrukcím železničních tratí a budování železničních kori-dorů. S tím souvisí také výstavba nových, resp. rekonstrukce již stávajících železničních tunelů. Rekon-strukce tunelů pro potřeby rychlostních koridorů představujevytvoření nového podzemního díla, při-čemž průřez jednokolejného tunelu je většinou rozšiřován na tunel dvoukolejný. Typickým příkladem takovéto rekonstrukce je tunel v Jablunkovském průsmyku u obce Mosty u Jablunkova. Zde jsou v těsné blízkosti situovány dva jednokolejné tunely. Jako dočasně provozovaný je momentálně používán starší tunel z roku 1871 a tunel novější z roku 1917 se rekonstruuje. Práce na rekonstrukci byly započaty v roce 2007, a to ve dvou dílčích výrubech, klenba a jádro. Po havárii vroce 2009 došlo k cca 130 metrů dlouhému závalu a práce na rekonstrukci byly zastaveny. V současné době (červen 2012) dochází ze Slovenské strany ke zmáhání závalu v šesti dílčích výrubech, přičemž ze strany české je tunel hotový v sekun

  • Czech name

    Analýza seizmické odezvy trhacích prací na sekundárním ostění tunelu

  • Czech description

    V České republice dochází k rekonstrukcím železničních tratí a budování železničních kori-dorů. S tím souvisí také výstavba nových, resp. rekonstrukce již stávajících železničních tunelů. Rekon-strukce tunelů pro potřeby rychlostních koridorů představujevytvoření nového podzemního díla, při-čemž průřez jednokolejného tunelu je většinou rozšiřován na tunel dvoukolejný. Typickým příkladem takovéto rekonstrukce je tunel v Jablunkovském průsmyku u obce Mosty u Jablunkova. Zde jsou v těsné blízkosti situovány dva jednokolejné tunely. Jako dočasně provozovaný je momentálně používán starší tunel z roku 1871 a tunel novější z roku 1917 se rekonstruuje. Práce na rekonstrukci byly započaty v roce 2007, a to ve dvou dílčích výrubech, klenba a jádro. Po havárii vroce 2009 došlo k cca 130 metrů dlouhému závalu a práce na rekonstrukci byly zastaveny. V současné době (červen 2012) dochází ze Slovenské strany ke zmáhání závalu v šesti dílčích výrubech, přičemž ze strany české je tunel hotový v sekun

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.20.0013" target="_blank" >EE2.3.20.0013: Creation of scientific teams</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Podzemní stavby Praha 2013 : 12. mezinárodní konference : 22.-24. dubna 2013, Praha, Česká republika

  • ISBN

    978-80-260-3868-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    1-4

  • Publisher name

    Česká tunelářská asociace

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Apr 22, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article