The source subsystem of robotic transporter - electronic brake control
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F13%3A86086297" target="_blank" >RIV/61989100:27230/13:86086297 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Řešení zdrojového subsystému robotického transportéru - elektronické ovládání brzd
Original language description
Bylo navrženo elektronické ovládání brzd, které je umístěno na řídítkách robotického transportéru. Páka brzdy je vybavena elektronickým lineárním snímačem polohy. Sepnutím páky (k sobě) se uvnitř ovládání posune píst, který změní polohu lineárního senzoru. Velikost změny polohy lineárního snímače určuje sílu brzdného účinku. Signál je přenesen do vícelamelové elektromagnetické brzdy, která je umístěna na výstupní brzdové hřídeli z převodovky (zvlášť pro levou a pravou stranu), a způsobuje brzdný moment.Subsystém je doplněn o snímač světelné signalizace a prostřednictvím řídicího systému dochází při sepnutí tohoto snímače i rozsvícení zpětných brzdových světel. Elektronických signálu je využito i při dálkovém ovládání transportéru.
Czech name
Řešení zdrojového subsystému robotického transportéru - elektronické ovládání brzd
Czech description
Bylo navrženo elektronické ovládání brzd, které je umístěno na řídítkách robotického transportéru. Páka brzdy je vybavena elektronickým lineárním snímačem polohy. Sepnutím páky (k sobě) se uvnitř ovládání posune píst, který změní polohu lineárního senzoru. Velikost změny polohy lineárního snímače určuje sílu brzdného účinku. Signál je přenesen do vícelamelové elektromagnetické brzdy, která je umístěna na výstupní brzdové hřídeli z převodovky (zvlášť pro levou a pravou stranu), a způsobuje brzdný moment.Subsystém je doplněn o snímač světelné signalizace a prostřednictvím řídicího systému dochází při sepnutí tohoto snímače i rozsvícení zpětných brzdových světel. Elektronických signálu je využito i při dálkovém ovládání transportéru.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JR - Other machinery industry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI1%2F572" target="_blank" >FR-TI1/572: Research and Development of Multipurpose Robotic Transporter for Rescue of Persons and Intervention in Crisis Situations In Particularly Tough Terrain and/or Climatic Conditions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
055/22-07-2013_F
Numerical identification
—
Technical parameters
Základní parametry vícelamelové elektromagnetické brzdy: Označení: LMBS 25-24V; Zentrier?90H7-St/Si; Vnější průměr: 162 mm; Šířka: 82 mm; Napětí: 24V; Hmotnost: 6,2kg; Parametry lineárního snímače: Elektrický zdvih: 10-20 mm; Mechanický zdvih: 12,5-22,5mm; Délka těla: 44,5 mm; Průměr snímače: 22 mm; Materiál: nylatron MC901, nerezová ocel; MORAVSKÝ VÝZKUM, s.r.o., IČ: 27773418, Datum uzavření smlouvy: 28. 6. 2013; kontaktní osoba: Ing. Petr Kopec +420 731 154 103
Economical parameters
Nelze stanovit
Application category by cost
—
Owner IČO
61989100
Owner name
Katedra robotechniky, fakulta strojní,VŠB-TU Ostrava
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Web page
—