Internet textbooks of probability and statistics as part of the MI21
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F12%3A86084939" target="_blank" >RIV/61989100:27240/12:86084939 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.statspol.cz/bulletiny/ib-2012-4-web.pdf" target="_blank" >http://www.statspol.cz/bulletiny/ib-2012-4-web.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5300/IB" target="_blank" >10.5300/IB</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvorba internetových učebnic pravděpodobnosti a statistiky jako součást projektu MI21
Original language description
Jedním z výstupů projektu ?Matematika pro inženýry 21. století - inovace výuky matematiky na technických školách v nových podmínkách rychle se vyvíjející informační a technické společnosti? (zkráceně MI21) je vytvoření 13-ti základních matematických modulů, 13-ti specializovaných matematických modulů, 13-ti mezioborových modulů a 20 modulů pro pedagogy. Výukové moduly jsou vytvářeny jednak ve formě určené pro tisk, jednak v elektronické formě vhodné pro prohlížení na monitoru. Obrazovkové verze modulu jsou doplňovány řadou multimediálních prvků, jako jsou animace, výpočetní applety, interaktivní testy, videa či 3D grafika. Tento příspěvek popisuje dva moduly věnované vybraným kapitolám z pravděpodobnosti a úvodu do statistiky, jejichž tiskové verze, připravené animace a výpočetní applety byly aplikovány ve výuce během tzv. pilotních kurzů v letním semestru školního roku 2010/2011.
Czech name
Tvorba internetových učebnic pravděpodobnosti a statistiky jako součást projektu MI21
Czech description
Jedním z výstupů projektu ?Matematika pro inženýry 21. století - inovace výuky matematiky na technických školách v nových podmínkách rychle se vyvíjející informační a technické společnosti? (zkráceně MI21) je vytvoření 13-ti základních matematických modulů, 13-ti specializovaných matematických modulů, 13-ti mezioborových modulů a 20 modulů pro pedagogy. Výukové moduly jsou vytvářeny jednak ve formě určené pro tisk, jednak v elektronické formě vhodné pro prohlížení na monitoru. Obrazovkové verze modulu jsou doplňovány řadou multimediálních prvků, jako jsou animace, výpočetní applety, interaktivní testy, videa či 3D grafika. Tento příspěvek popisuje dva moduly věnované vybraným kapitolám z pravděpodobnosti a úvodu do statistiky, jejichž tiskové verze, připravené animace a výpočetní applety byly aplikovány ve výuce během tzv. pilotních kurzů v letním semestru školního roku 2010/2011.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BB - Applied statistics, operational research
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Informační bulletin České Statistické Společnosti
ISSN
1210-8022
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
78-85
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—