Pulse Power Supply for Electric Vehicles Charging
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F14%3A86093487" target="_blank" >RIV/61989100:27240/14:86093487 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27750/14:86093487
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel
Original language description
Výstupem je kompletní soustava modelu rychlého nabíjení elektrických vozidel včetně zdroje a nabíjené baterie. Základem soustavy je výkonový měnič ve funkci třívětvového pulzního měniče s reverzací proudu, který umožňuje rychlé nabíjení baterií s kapacitou do 100 Ah proudem o dvojnásobku kapacity baterie. Soustava je vhodná na vývoj a testování algoritmů pro řízení výkonového měniče a průběhu nabíjení s důrazem na měření a zaznamenávání obvodových parametrů. Zdrojová akumulační baterie je umístěna v transportním kontejneru s elektronikou pro balancování jednotlivých článků baterie a jištěnými vývody jednotlivých napěťových úrovní od 12 do 96 V. Zátěž na výstupu je tvořena stejnou akumulační baterií. Hlavním konstrukčním celkem měniče je kapalinový chladič, na němž je osazeno 3ks výkonových IGBT modulů s integrovanými budicími jednotkami. Stejnosměrný meziobvod měniče tvoří kondenzátorová baterie na maximální napětí 1000V, která je připojena k výkonovým IGBT modulům pomocí měděných páso
Czech name
Výkonový pulzní zdroj pro nabíjení elektrických vozidel
Czech description
Výstupem je kompletní soustava modelu rychlého nabíjení elektrických vozidel včetně zdroje a nabíjené baterie. Základem soustavy je výkonový měnič ve funkci třívětvového pulzního měniče s reverzací proudu, který umožňuje rychlé nabíjení baterií s kapacitou do 100 Ah proudem o dvojnásobku kapacity baterie. Soustava je vhodná na vývoj a testování algoritmů pro řízení výkonového měniče a průběhu nabíjení s důrazem na měření a zaznamenávání obvodových parametrů. Zdrojová akumulační baterie je umístěna v transportním kontejneru s elektronikou pro balancování jednotlivých článků baterie a jištěnými vývody jednotlivých napěťových úrovní od 12 do 96 V. Zátěž na výstupu je tvořena stejnou akumulační baterií. Hlavním konstrukčním celkem měniče je kapalinový chladič, na němž je osazeno 3ks výkonových IGBT modulů s integrovanými budicími jednotkami. Stejnosměrný meziobvod měniče tvoří kondenzátorová baterie na maximální napětí 1000V, která je připojena k výkonovým IGBT modulům pomocí měděných páso
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
082/22-10-2014_F
Numerical identification
—
Technical parameters
Nucené kapalinové chlazení: chladič Semikron WP16; IGBT moduly: 3x bezpotenciálový SEMiX202GB12V; Základní parametry: maximální napájecí napětí 1000VDC; napětí a proud na výstupu nabíječky 650VDC / 200A; Kondenzátorová baterie: 2mF, maximální napětí 1000V; Příslušenství modelu: primární i sekundární LiFePO4 baterie 8x12V 90Ah, 4ks proudových čidel, 2ks napěťových čidel, 3x tlumivka 0,7mH 170A, pomocný napájecí zdroj +/- 15V, +5V; Řídicí jednotka: řídicí systém s DSP Texas Instrument TMS 320F28335
Economical parameters
Model zvyšuje efektivitu a možnosti testování při výzkumu a vývoji v oblasti akumulace energie a nových trendů v nabíjení elektrických vozidel.
Application category by cost
—
Owner IČO
61989100
Owner name
VŠB-TU Ostrava, FEI
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licence fee requirement
—
Web page
—