All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of traffic accessibility of employers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011045" target="_blank" >RIV/61989100:27350/04:00011045 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů

  • Original language description

    Geografické podmínky okresu omezují dostupnost zaměstnavatelů a proto se zde ve zvýšené míře mohou projevit důsledky v úrovni a struktuře nezaměstnanosti. K hodnocení dopravní dostupnosti se používá řada metod, z nichž některé se hodí pro hodnocení veřejné dopravy a jiné jen pro dopravu individuální. Příspěvek se zabývá oběma typy hodnocení, posuzuje řadu navržených ukazatelů pro hodnocení úrovně veřejné dopravy a ukazuje praktické výsledky pro okres Bruntál ve vztahu k dojížďce do zaměstnání. Míry dostupnosti můžeme dělit na metrické, časové, topologické, cenové a ostatní. Z nich větší význam pro hodnocení dostupnosti zaměstnavatelů má míra cestní dostupnosti, cenové míry dostupnosti a vážené míry dostupnosti. Míra cestní dostupnosti používá výpočet vzdálenosti po trase přesunu (z matematického hlediska délka cesty v grafu). Z praktického hlediska zkoumáme délku trasy mezi možnými bydlišti a polohou zaměstnavatele, hodnocení má význam především při používání individuálního dopravního

  • Czech name

    Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů

  • Czech description

    Geografické podmínky okresu omezují dostupnost zaměstnavatelů a proto se zde ve zvýšené míře mohou projevit důsledky v úrovni a struktuře nezaměstnanosti. K hodnocení dopravní dostupnosti se používá řada metod, z nichž některé se hodí pro hodnocení veřejné dopravy a jiné jen pro dopravu individuální. Příspěvek se zabývá oběma typy hodnocení, posuzuje řadu navržených ukazatelů pro hodnocení úrovně veřejné dopravy a ukazuje praktické výsledky pro okres Bruntál ve vztahu k dojížďce do zaměstnání. Míry dostupnosti můžeme dělit na metrické, časové, topologické, cenové a ostatní. Z nich větší význam pro hodnocení dostupnosti zaměstnavatelů má míra cestní dostupnosti, cenové míry dostupnosti a vážené míry dostupnosti. Míra cestní dostupnosti používá výpočet vzdálenosti po trase přesunu (z matematického hlediska délka cesty v grafu). Z praktického hlediska zkoumáme délku trasy mezi možnými bydlišti a polohou zaměstnavatele, hodnocení má význam především při používání individuálního dopravního

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    JC - Computer hardware and software

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F02%2F0855" target="_blank" >GA402/02/0855: Labour Market Modelling with Geoinformation Technology</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Ostrava

  • Publisher/client name

    VŠB-TU Ostrava

  • Version

    11

  • Carrier ID