All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of selection of InSAR data and methods for preparation of risk map based on monitoring of subsidence and undesirable deformations of transportation infrastructure

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F14%3A86092408" target="_blank" >RIV/61989100:27350/14:86092408 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989100:27740/14:86092408 RIV/26438003:_____/14:#0000001

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

  • Original language description

    Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a

  • Czech name

    Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury

  • Czech description

    Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TB0100MD021" target="_blank" >TB0100MD021: Assessment of remote sensing data utility in transportation</a><br>

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    111/2014-710-VV/1

  • Regulation ID

    zákon č. 49/2013 Sb. http://www.vyzkum.cz/storage/att/1E10F8FC9155F16F961AB72E28D9D2A0/281_C3_zakon_c_49_2013_Sb.pdf

  • Technical parameters

    N - č. osvědčení 111/2014-710-VV/1

  • Economical parameters

    Metodika byla certifikována 16.12.2014. Ekonomický dopad metodiky dosud nebyl vyčíslen.

  • Certification body designation

    Ministerstva dopravy, Nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 00 Praha 1-Nové Město

  • Date of certification

  • Method of use

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy