Methodology of selection of InSAR data and methods for preparation of risk map based on monitoring of subsidence and undesirable deformations of transportation infrastructure
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F14%3A86092408" target="_blank" >RIV/61989100:27350/14:86092408 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27740/14:86092408 RIV/26438003:_____/14:#0000001
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Original language description
Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a
Czech name
Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika při sledování subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Czech description
Tento dokument navazuje na výstupy z první fáze projektu v roce 2013: Přehled jevů a dat DPZ pro použití v dopravě a Analýza přínosu vybraných aplikací, jenž je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěže v programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a z centra IT4INNOVATIONS při Vysoké škole báňské ? Technické univerzitě v Ostravě. Dokument se zaměřuje se na aplikovatelnost metody trvalých odražečů radarové interferometrie (InSAR) pro sledování deformací a rizikových jevů v dopravě, které byly vybrány na základě konzultací s odborníky v oblasti dopravy z ŘSD a SŽDC. Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TB0100MD021" target="_blank" >TB0100MD021: Assessment of remote sensing data utility in transportation</a><br>
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
111/2014-710-VV/1
Regulation ID
zákon č. 49/2013 Sb. http://www.vyzkum.cz/storage/att/1E10F8FC9155F16F961AB72E28D9D2A0/281_C3_zakon_c_49_2013_Sb.pdf
Technical parameters
N - č. osvědčení 111/2014-710-VV/1
Economical parameters
Metodika byla certifikována 16.12.2014. Ekonomický dopad metodiky dosud nebyl vyčíslen.
Certification body designation
Ministerstva dopravy, Nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 00 Praha 1-Nové Město
Date of certification
—
Method of use
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy