The Methodology for data selection and InSAR methods for creation of the risk maps tracking subsidence and deformation of adverse transport infrastructure
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00228300" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00228300 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.insar.cz" target="_blank" >http://www.insar.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Original language description
Dokument Přehled jevů a dat pro použití v dopravě a Analýza přínosu je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěžev programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a zcentra IT4INNOVATIONS na Fakultě hornicko-geologické Vysoké školy báňské ? Technické univerzitě v Ostravě.
Czech name
Metodika výběru dat a metod InSAR pro vytvoření mapy rizika sledováním subsidence a nežádoucích deformací dopravní infrastruktury
Czech description
Dokument Přehled jevů a dat pro použití v dopravě a Analýza přínosu je závěrečným výstupem z řešení projektu ?Zhodnocení využitelnosti dat DPZ pro použití v dopravě?. Projekt s ev. č. TB0100MD021 byl realizován v rámci zakázky na základě veřejné soutěžev programu Technologické agentury České republiky (TAČR) Beta v letech 2013-2014. Příjemcem projektu byla společnost GISAT s.r.o., která při zpracování metodiky spolupracovala s odborníky z Fakulty stavební Českého vysokého učení technického v Praze a zcentra IT4INNOVATIONS na Fakultě hornicko-geologické Vysoké školy báňské ? Technické univerzitě v Ostravě.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
TB0100MD021
Regulation ID
111/2014-710-VV/1
Technical parameters
Metodika byla certifikována osvědčením Ministerstva dopravy č.j. 111/2014-710-VV/1 ze dne 16.12.2014
Economical parameters
úspora oproti zpracování nevhodných dat (těch 200-600 tis. Kč). Úspora proti použití jiných (klasických) metod není možné odhadnout , záleží na monitorovaném objektu (v případech malých objektů vyjdou klasické metody levněji, toto se hodí spíše pro objekty velké), frekvenci měření a podobně.
Certification body designation
Ministerstvo dopravy
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů