All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of differences between curricula of tertiary courses in the branch of spatial information in the Czech Republic and abroad

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F16%3A86098640" target="_blank" >RIV/61989100:27350/16:86098640 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza rozdílů mezi učebními osnovami programů v oblasti prostorových informací v ČR a zahraničí

  • Original language description

    Analýza byla vypracována podle metodiky „Návrh doporučujících národních kurikul v oblasti prostorových informací a systému komplexních vzdělávacích aktivit pro oblast prostorových informací“ s určitými nezbytnými omezeními. Podkladem k hodnocení je šetření, které bylo prováděno především na podkladě materiálů běžně dostupných prostřednictvím webových informačních systémů univerzit, jako jsou anotace a osnovy předmětů. Hodnocení bylo prováděno porovnáváním obsahů jednotlivých povinných předmětů s návrhem národního Kmenu znalostí GIS&amp;T, uvedeným v metodice. Celkem se hodnotilo 26 českých studijních programů bakalářského a navazujícícho magisterského stupně a podobně 18 zahraničních.

  • Czech name

    Analýza rozdílů mezi učebními osnovami programů v oblasti prostorových informací v ČR a zahraničí

  • Czech description

    Analýza byla vypracována podle metodiky „Návrh doporučujících národních kurikul v oblasti prostorových informací a systému komplexních vzdělávacích aktivit pro oblast prostorových informací“ s určitými nezbytnými omezeními. Podkladem k hodnocení je šetření, které bylo prováděno především na podkladě materiálů běžně dostupných prostřednictvím webových informačních systémů univerzit, jako jsou anotace a osnovy předmětů. Hodnocení bylo prováděno porovnáváním obsahů jednotlivých povinných předmětů s návrhem národního Kmenu znalostí GIS&amp;T, uvedeným v metodice. Celkem se hodnotilo 26 českých studijních programů bakalářského a navazujícícho magisterského stupně a podobně 18 zahraničních.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10508 - Physical geography

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.