The Customer orientation - What must we do for it? Part 2
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F02%3A00006932" target="_blank" >RIV/61989100:27360/02:00006932 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zaměření na zákazníka a co pro to musíme udělat II. část
Original language description
Článek popisuje postup při měření spokojenosti zákazníků, vymezuje pojem loajality zákazníků a uvádí příklady rozvoje vztahů se zákazníky
Czech name
Zaměření na zákazníka a co pro to musíme udělat II. část
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JS - Reliability and quality management, industrial testing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA101%2F01%2F0369" target="_blank" >GA101/01/0369: The development of methods and processes of measurements at quality management systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Kvalita
ISSN
1335-9231
e-ISSN
—
Volume of the periodical
X
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
4
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—