The role of market research for customer satisfaction measurement with logistic factors
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007431" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007431 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role marketingového výzkumu při měření spokojenosti s logistickými faktory
Original language description
Výkonnost organizací lze měřit prostřednictvím dat z interní a externí analýzy. Interní analýza se zaměřuje především na analýzu prodeje (analýzy efektivnosti) a analýzu nákladů (analýza účinnosti). Předmětem předloženého příspěvku je externí analýza, která se opírá zejména a užití metod výzkumu trhu.
Czech name
Role marketingového výzkumu při měření spokojenosti s logistickými faktory
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Finanční a logistické řízení v kontextu vstupu ČR do EU
ISBN
80-239-0860-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
469-474
Publisher name
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Čeladná - Podolanky
Event date
Jun 25, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—