Internet - medium formarketing communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007433" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007433 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Original language description
Současná dynamicky se rozvíjející doba je charakterizována neustála se měnícími podmínkami. Rychle se rozvíjí informační a komunikační technologie a globální informační síť - internet. Internet se postupně stává médiem pro marketingovou komunikaci. V marketingové komunikaci je možné vzhledem k charakteru internetu jako komunikačního média uplatnit internet ve všech nástrojích marketingové komunikace (s výjimkou osobního prodeje, který je postaven na principu prodeje z očí do očí).
Czech name
Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní odborný seminář Fakulty komunikace Univerzity sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
1-5
Publisher name
Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Oct 23, 2003
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—