Marketing cities and his implementation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009475" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009475 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing měst a jeho implementace
Original language description
Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.
Czech name
Marketing měst a jeho implementace
Czech description
Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů v MSK
ISBN
80-248-0583-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
33-46
Publisher name
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Feb 5, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—