All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing cities and his implementation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009475" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009475 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing měst a jeho implementace

  • Original language description

    Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.

  • Czech name

    Marketing měst a jeho implementace

  • Czech description

    Stať se zabývá zaváděním marketingu a managementu do správy a řízení rozvoje měst a regionů. Nejprve se předkládají poznatky o změnách a očekávaných trendech vývoje u regionálního a městského prostředí. Na tomto základě se pak diskutuje o úloze soukromého, veřejného a občanského sektoru a možné aplikaci managementu a marketingu při kultivaci městského a regionálního prostředí. Nakonec se podává přehled výsledků průzkumu zaměřeného v roce 2003 na zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů v MSK

  • ISBN

    80-248-0583-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    33-46

  • Publisher name

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Feb 5, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article