Business environment of EU and its influence on firm strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009705" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009705 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy
Original language description
Integrace do jednotného trhu přináší změny parametrů prostředí a expanze firem v rámci EU vyžaduje znalost a sledování vývoje charakteristik prostředí EU. Jednotný trh znamená otevření se konkurenci a podřízení se pravidlům jednotného trhu. Firmy musí zvážit dopad na jejich prosperitu.
Czech name
Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy
Czech description
Integrace do jednotného trhu přináší změny parametrů prostředí a expanze firem v rámci EU vyžaduje znalost a sledování vývoje charakteristik prostředí EU. Jednotný trh znamená otevření se konkurenci a podřízení se pravidlům jednotného trhu. Firmy musí zvážit dopad na jejich prosperitu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III
ISBN
80-213-1162-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
58-63
Publisher name
Česká zemědělská univerzita v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 7, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—