Effective cooperation between VŠB-TUO and firms about placing graduates on the labour market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009712" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009712 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi
Original language description
Konkurence na trhu vzdělávání nutí vysoké školy zabývat se možnostmi využití marketingu při řízení vysoké školy. CRM je nástroj, který při dodržování určitých zásad může vysokým školám velmi pomoci. K jeho zavedení je potřeba znát potřeby významných segmentů, se kterými je vysoká škola v interakci, a systematicky s nimi pracovat. Poté může také reagovat na potřeby zaměstnavatelů, kteří využívají personální řízení zaměřené na schopnosti, a tím dosahovat větší uplatnitelnosti svých absolventů v praxi.
Czech name
Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi
Czech description
Konkurence na trhu vzdělávání nutí vysoké školy zabývat se možnostmi využití marketingu při řízení vysoké školy. CRM je nástroj, který při dodržování určitých zásad může vysokým školám velmi pomoci. K jeho zavedení je potřeba znát potřeby významných segmentů, se kterými je vysoká škola v interakci, a systematicky s nimi pracovat. Poté může také reagovat na potřeby zaměstnavatelů, kteří využívají personální řízení zaměřené na schopnosti, a tím dosahovat větší uplatnitelnosti svých absolventů v praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu
ISBN
80-7083-822-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
53-57
Publisher name
TU Liberec
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Feb 17, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—