Management of University with use of Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017515" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017515 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití marketingu při řízení univerzity
Original language description
Existuje celá řada oblastí aplikace marketingu při řízení vysoké školy. V příspěvku je naznačena jedna z nich ? marketing vztahů při komunikaci s absolventy vysoké školy. Ten by však měl být pouhým výstupem uceleného marketingového řízení vysoké školy založeného na strategickém plánování a dokonalém poznání svých externích i interních zákazníků.
Czech name
Využití marketingu při řízení univerzity
Czech description
Existuje celá řada oblastí aplikace marketingu při řízení vysoké školy. V příspěvku je naznačena jedna z nich ? marketing vztahů při komunikaci s absolventy vysoké školy. Ten by však měl být pouhým výstupem uceleného marketingového řízení vysoké školy založeného na strategickém plánování a dokonalém poznání svých externích i interních zákazníků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New Trends in Marketing
ISBN
80-7372-061-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita Liberec
Place of publication
Liberec
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—