All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Management of University with use of Marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017589" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017589 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Management of University with use of Marketing

  • Original language description

    Management of university includes a lot of areas where marketing should be implemented. This paper is focused on one of them ? marketing of relations in communication with university graduates. However this should only be an output of global marketing management based on strategic planning and deep knowledge of its external and internal customers.

  • Czech name

    Využití marketingu při řízení univerzity

  • Czech description

    Existuje celá řada oblastí aplikace marketingu při řízení vysoké školy. V příspěvku je naznačena jedna z nich ? marketing vztahů při komunikaci s absolventy vysoké školy. Ten by však měl být pouhým výstupem uceleného marketingového řízení vysoké školy založeného na strategickém plánování a dokonalém poznání svých externích i interních zákazníků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    New Trends of Marketing

  • ISBN

    80-7372-061-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Technická univerzita Liberec

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article