All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing Research Possibilities for University Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018469" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018469 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol

  • Original language description

    Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.

  • Czech name

    Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol

  • Czech description

    Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-663-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article