Marketing Research Possibilities for University Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018469" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018469 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol
Original language description
Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.
Czech name
Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol
Czech description
Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-663-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—