About the possibilities of the utilisation of territorial marketing in Central European Cities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010390" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010390 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech
Original language description
Článek se zabývá možnostmi využití územního marketingu ve středoevropských městech a velkoměstech. Městské prostory jsou typické pro celou středoevropskou kulturu. Vhodná aplikace územního marketingu v menších i větších městech může napomoci jejich dalšímu vývoji založenému na udržitelnosti
Czech name
O možnostech využití územního marketingu ve středoevropských městech
Czech description
Článek se zabývá možnostmi využití územního marketingu ve středoevropských městech a velkoměstech. Městské prostory jsou typické pro celou středoevropskou kulturu. Vhodná aplikace územního marketingu v menších i větších městech může napomoci jejich dalšímu vývoji založenému na udržitelnosti
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a média. Regionálny marketing
ISBN
81-89034-82-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
188-192
Publisher name
Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Nov 25, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—