WWW- University Marketing Communication Instrument
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017427" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017427 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Original language description
Příspěvek se zabývá využitím internetu pro efektivní komunikaci. Protože jeden ze základních cílů vysokoškolského vzdělávání by mohla být úzká spolupráce mezi vysokou školou a odpovídajícím průmyslovým odvětvím. Na www prezentaci vysoké školy jsou kladeny stejné požadavky jako na prezentaci firemní. Na základě analýzy jsou navržena opatření směřující k efektivní komunikaci .
Czech name
WWW - nástroj marketingové komunikace vysokých škol
Czech description
Příspěvek se zabývá využitím internetu pro efektivní komunikaci. Protože jeden ze základních cílů vysokoškolského vzdělávání by mohla být úzká spolupráce mezi vysokou školou a odpovídajícím průmyslovým odvětvím. Na www prezentaci vysoké školy jsou kladeny stejné požadavky jako na prezentaci firemní. Na základě analýzy jsou navržena opatření směřující k efektivní komunikaci .
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—