All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication Potential of the Medium, their Use in Communication with Public Universities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000566" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000566 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností ? především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí ?k nákupu?.

  • Czech name

    Komunikační potenciál médií, možnosti jejich využití v komunikaci vysoké školy s veřejností

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku komunikace vysokých škol s veřejností ? především s potenciálními zákazníky, studenty středních škol. Smyslem a základní myšlenkou bylo zpracovat změny na mediálním trhu, definovat trendy tisku, rádia, televize, internetu, venkovní a mobilní reklamy, kinoreklamy a videoreklamy. Analyzovat reálnou situaci vysokých škol vzhledem ke snižujícímu se počtu potenciálních uchazečů o studium. Diskutovat možnosti obsahově zajímavé komunikace škol v různých médiích, která by měla spoluvytvářet kladné image, vzbuzovat pozornost široké veřejnosti, vést potenciální studenty k rozhodnutí ?k nákupu?.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    495-504

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article