All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing Communication Trends in Higher Education Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000571" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000571 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí

  • Original language description

    Příspěvek v úvodní kapitole definuje strany zainteresované na komunikaci vysoké školy v jejím interním a externím prostředí. Upozorňuje na nové trendy (obsahový, mobilní marketing, sociální média, mobile-friendly řešení, inbound marketing, real-time bidding), které, pokud jsou správně užívány, pomáhají dotvářet kladné image školy v očích široké veřejnosti, jsou nositelem konkurenční výhody, nástrojem budování loajality zaměstnanců, studentů, absolventů, sponzorů, zaměstnavatelů, atd. Grafické znázorněnívnímání reklamy vysoké školy jejími potenciálními studenty a následní slovní komentář potvrzují nutnost využívání nových trendů pro zviditelnění školy a získání pozornosti internetové generace X, Y, Z, C.

  • Czech name

    Trendy marketingové komunikace ve vysokoškolském prostředí

  • Czech description

    Příspěvek v úvodní kapitole definuje strany zainteresované na komunikaci vysoké školy v jejím interním a externím prostředí. Upozorňuje na nové trendy (obsahový, mobilní marketing, sociální média, mobile-friendly řešení, inbound marketing, real-time bidding), které, pokud jsou správně užívány, pomáhají dotvářet kladné image školy v očích široké veřejnosti, jsou nositelem konkurenční výhody, nástrojem budování loajality zaměstnanců, studentů, absolventů, sponzorů, zaměstnavatelů, atd. Grafické znázorněnívnímání reklamy vysoké školy jejími potenciálními studenty a následní slovní komentář potvrzují nutnost využívání nových trendů pro zviditelnění školy a získání pozornosti internetové generace X, Y, Z, C.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    QUAERE 2014

  • ISBN

    978-80-87952-04-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    232-241

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 1, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article