Efective Instruments in Purchase Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017500" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017500 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivní nástroje pro nákupní marketing
Original language description
Příspěvek poukazuje na možnosti využití specifických nástrojů e-obchodování, e-tržišť a e-aukcí v oblasti nákupního marketingu, vymezuje přínosy a rizika pro jejich uživatele.
Czech name
Efektivní nástroje pro nákupní marketing
Czech description
Příspěvek poukazuje na možnosti využití specifických nástrojů e-obchodování, e-tržišť a e-aukcí v oblasti nákupního marketingu, vymezuje přínosy a rizika pro jejich uživatele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—