The New Economy and Customer Relations Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017099" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017099 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The New Economy and Customer Relations Management
Original language description
This study focuses on identifying tendencies and expected changes in the market, and evaluates the effects of these changes both in terms of forcing companies to adapt and in terms of the competitive advantages generated by the changes. Competitiveness is presented in the context of current management thought, in the form of one of the new conceptions of customer relations management (CRM), whose aim is to create a business paradigm leading to prosperity.
Czech name
Nová ekonomika a řízení vztahů s klienty
Czech description
Příspěvek je zaměřen na identifikaci tendencí předpokládaných změn na trhu. jejich vliv na nutnost transformace firem a možné konkurenční výhody, které z těchto změn vycházejí. Charakteristika konkurenční schopnosti bude prezentována v kontextu současného světového vývoje a jednou z nových forem řízení vztahů se zákazníky nazvanou CRM.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomické rozhĺady 2007
ISSN
0323-262X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
10
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—