All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of Teaching on Quantitative Methods in Economy with the Support of the LCMS Moodle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018444" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018444 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle

  • Original language description

    Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky.

  • Czech name

    Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle

  • Czech description

    Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Efficiency and Responsibility in Education 2008 : Prague, Czech Republic : proceedings of papers

  • ISBN

    978-80-213-1796-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    53-60

  • Publisher name

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Place of publication

    Prague

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 12, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000306935200007