The Analysis of Communication Campaign for Czech EU Presidency
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020921" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020921 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza komunikační kampaně na předsednictví ČR v EU
Original language description
Příspěvek hodnotí účinnost komunikační kampaně na české předsednictví EU. Analýza vychází z primárního šetření mezi 100 studenty Ekonomické fakulty VŠB - TUO. Výzkumné výsledky zahrnují znalost kampaně, strukturu informačních zdrojů a znalosti individuálních prvků komunikační kampaně.
Czech name
Analýza komunikační kampaně na předsednictví ČR v EU
Czech description
Příspěvek hodnotí účinnost komunikační kampaně na české předsednictví EU. Analýza vychází z primárního šetření mezi 100 studenty Ekonomické fakulty VŠB - TUO. Výzkumné výsledky zahrnují znalost kampaně, strukturu informačních zdrojů a znalosti individuálních prvků komunikační kampaně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Evropská unie po českém předsednictví
ISBN
978-80-248-2057-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra evropské integrace
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 10, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—