All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Analysis of the Influence of Online Marketing Communication on Website Traffic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A10225245" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:10225245 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek

  • Original language description

    První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy.

  • Czech name

    Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek

  • Czech description

    První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference

  • ISBN

    978-80-248-2372-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    1-10

  • Publisher name

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Event date

    Feb 2, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article