The impact of creative class on cities and agglomerations competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86080902" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86080902 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv kreativní třídy na růst konkurenceschopnosti měst a aglomerací
Original language description
Autor se zabývá novými hledisky vysvětlujícími ekonomický rozvoj v územních celcích v éře globalizace. Hlavním faktorem ovlivňujícím růst konkurenceschopnosti jsou kreativní lidé. Územní distribuce kreativní třídy je velmi nerovnoměrná a to může přispívat k marginalizaci mnoha regionů a měst. Proto doporučuje zjišťovat podíl kreativních lidí v územních celcích, jeho vývoj a příčiny rozdílů. Umožní to hledat nápravu, neboť hlavní důvody lokalizačních preferencí jsou vesměs známy.
Czech name
Vliv kreativní třídy na růst konkurenceschopnosti měst a aglomerací
Czech description
Autor se zabývá novými hledisky vysvětlujícími ekonomický rozvoj v územních celcích v éře globalizace. Hlavním faktorem ovlivňujícím růst konkurenceschopnosti jsou kreativní lidé. Územní distribuce kreativní třídy je velmi nerovnoměrná a to může přispívat k marginalizaci mnoha regionů a měst. Proto doporučuje zjišťovat podíl kreativních lidí v územních celcích, jeho vývoj a příčiny rozdílů. Umožní to hledat nápravu, neboť hlavní důvody lokalizačních preferencí jsou vesměs známy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kreatywna gospodarka w miescie i aglomeracji
ISBN
978-83-7875-017-8
Number of pages of the result
10
Pages from-to
55-64
Number of pages of the book
198
Publisher name
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Place of publication
Katowice
UT code for WoS chapter
—