All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The impact of creative class on cities and agglomerations competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86080902" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86080902 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv kreativní třídy na růst konkurenceschopnosti měst a aglomerací

  • Original language description

    Autor se zabývá novými hledisky vysvětlujícími ekonomický rozvoj v územních celcích v éře globalizace. Hlavním faktorem ovlivňujícím růst konkurenceschopnosti jsou kreativní lidé. Územní distribuce kreativní třídy je velmi nerovnoměrná a to může přispívat k marginalizaci mnoha regionů a měst. Proto doporučuje zjišťovat podíl kreativních lidí v územních celcích, jeho vývoj a příčiny rozdílů. Umožní to hledat nápravu, neboť hlavní důvody lokalizačních preferencí jsou vesměs známy.

  • Czech name

    Vliv kreativní třídy na růst konkurenceschopnosti měst a aglomerací

  • Czech description

    Autor se zabývá novými hledisky vysvětlujícími ekonomický rozvoj v územních celcích v éře globalizace. Hlavním faktorem ovlivňujícím růst konkurenceschopnosti jsou kreativní lidé. Územní distribuce kreativní třídy je velmi nerovnoměrná a to může přispívat k marginalizaci mnoha regionů a měst. Proto doporučuje zjišťovat podíl kreativních lidí v územních celcích, jeho vývoj a příčiny rozdílů. Umožní to hledat nápravu, neboť hlavní důvody lokalizačních preferencí jsou vesměs známy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kreatywna gospodarka w miescie i aglomeracji

  • ISBN

    978-83-7875-017-8

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    55-64

  • Number of pages of the book

    198

  • Publisher name

    Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Place of publication

    Katowice

  • UT code for WoS chapter