Regional and Municipal Aspects of Marketing Activities Towards Investors in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86093889" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86093889 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice
Original language description
Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.
Czech name
Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice
Czech description
Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice : proceedings of the 6th international scientific conference : April 25-26, 2013, Zlín, Czech Republic
ISBN
978-80-7454-246-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
469-478
Publisher name
Tomas Bata University in Zlín
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 25, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000329435800002