All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional and Municipal Aspects of Marketing Activities Towards Investors in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86093889" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86093889 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice

  • Original language description

    Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.

  • Czech name

    Regionální a municipální aspekty marketingu směrem k investorům v České republice

  • Czech description

    Téma atraktivity měst a regionů pro investory je velmi složité a o jeho řešení se zajímá mnoho subjektů a institucí. Mnohá města a regiony bojují s nedostatkem peněz, rostoucí mírou nezaměstnanosti, odcházející kvalitní pracovní silou, nevyužitými průmyslovými areály a zónami apod. Záměrem tohoto článku je přispět k pochopení tématu a pomoci zmírnit výše zmíněnou problematiku. Tento výzkum se zabývá analýzou podmínek pro umístění investorů ve vybraných městech a regionech České republiky. Cílem tohoto článku je zjistit názory měst a regionů na faktory, které investoři považují za důležité a posoudit, zda jsou tyto faktory městy a regiony opravdu nabízeny. Dále, zda se města a regiony považují za atraktivní a které marketingové aktivity využívají, aby osobě daly vědět a jestli na to využívají finanční zdroje z Evropské unie a dalších grantů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Finance and the Performance of Firms in Science, Education and Practice : proceedings of the 6th international scientific conference : April 25-26, 2013, Zlín, Czech Republic

  • ISBN

    978-80-7454-246-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    469-478

  • Publisher name

    Tomas Bata University in Zlín

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Apr 25, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000329435800002