Formation and change of corporate culture in the context of national culture
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F11%3A86079903" target="_blank" >RIV/61989100:27620/11:86079903 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Utváření a změna kultury organizace v kontextu národní kultury
Original language description
Kapitola je zaměřena na národní aspekty organizační kultury. Kultura organizace je prezentována jako prostředí pro manifestaci národních hodnot, zejména na základě výzkumu G.Hofstedeho. Zároveň je relativizován koncept národní kultury jako kultury geograficky vymezené hranicemi státu.
Czech name
Utváření a změna kultury organizace v kontextu národní kultury
Czech description
Kapitola je zaměřena na národní aspekty organizační kultury. Kultura organizace je prezentována jako prostředí pro manifestaci národních hodnot, zejména na základě výzkumu G.Hofstedeho. Zároveň je relativizován koncept národní kultury jako kultury geograficky vymezené hranicemi státu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Člověk - kultura - media II
ISBN
978-80-248-2525-0
Number of pages of the result
9
Pages from-to
114-122
Number of pages of the book
215
Publisher name
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—