All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Railway wheel with induction hardened running surface

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27690%2F20%3A10248015" target="_blank" >RIV/61989100:27690/20:10248015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.ghh-bonatrans.com/cs/" target="_blank" >https://www.ghh-bonatrans.com/cs/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Železniční kolo s indukčně kalenou jízdní pojezdovou plochou

  • Original language description

    Prototypem je železniční kolo s indukčně kalenou pojezdovou plochou, přičemž hloubka zpevnění zakalením zasahuje až k drážce sjetí. Kaleno bylo kolo vyrobené z materiálu 25CrMo4. Indukční kalení zvýšilo tvrdost měřenou v hloubce 5 mm pod povrchem, a to na hodnoty kolem 500 HB a v hloubce 25 mm pod jízdní plochou, kde byly naměřeny hodnoty tvrdosti na 300 HB. Hodnoty lomové houževnatosti stanovené na zkušebních tělesech v souladu s normou EN 13262 jsou nad úrovní 90 MPa.m1/2.

  • Czech name

    Železniční kolo s indukčně kalenou jízdní pojezdovou plochou

  • Czech description

    Prototypem je železniční kolo s indukčně kalenou pojezdovou plochou, přičemž hloubka zpevnění zakalením zasahuje až k drážce sjetí. Kaleno bylo kolo vyrobené z materiálu 25CrMo4. Indukční kalení zvýšilo tvrdost měřenou v hloubce 5 mm pod povrchem, a to na hodnoty kolem 500 HB a v hloubce 25 mm pod jízdní plochou, kde byly naměřeny hodnoty tvrdosti na 300 HB. Hodnoty lomové houževnatosti stanovené na zkušebních tělesech v souladu s normou EN 13262 jsou nad úrovní 90 MPa.m1/2.

Classification

  • Type

    G<sub>prot</sub> - Prototype

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20500 - Materials engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TH02020634" target="_blank" >TH02020634: The technology of the supplementary heat treatment to increase the reliability and durability of railway wheelsets</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    TH02020634 - protopyp

  • Numerical identification

    S007/17-9330-01

  • Technical parameters

    Prototyp vlastní hlavní řešitel - BONATRANS GROUP a.s. z 80 % a spoluřešitel VŠB-TUO z 20 %. Výsledek využívá BONATRANS GROUP a.s.

  • Economical parameters

    Hlavní řešitel společnost BONATRANS GROUP a.s. bude taková kola dodávat do SAR.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    27438678

  • Owner name

    BONATRANS GROUP a.s.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Licence fee requirement

  • Web page

    https://www.ghh-bonatrans.com/cs/