Marketing in health care
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F08%3A10224219" target="_blank" >RIV/61989592:15110/08:10224219 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing ve zdravotnictví
Original language description
Příspěvek se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních a poukazuje na roli marketingu ve zdravotnické organizaci a jeho zacílení. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v tétooblasti a poukazuje na stěžejní roli pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka a vymezuje oblasti marketingového působení.
Czech name
Marketing ve zdravotnictví
Czech description
Příspěvek se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních a poukazuje na roli marketingu ve zdravotnické organizaci a jeho zacílení. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v tétooblasti a poukazuje na stěžejní roli pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka a vymezuje oblasti marketingového působení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
80-244-1468-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
9-14
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 11, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—