Theory of planned behaviour as abase for marketing strategy of a health care organization including the legal regulations of marketing in health care
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33141324" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33141324 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví
Original language description
Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.
Czech name
Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví
Czech description
Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Právo, obchod, ekonomika II.
ISBN
978-80-87576-33-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
363-372
Publisher name
Leges
Place of publication
Praha
Event location
Štrbské pleso, Slovenská republika
Event date
Oct 24, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—