All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theory of planned behaviour as abase for marketing strategy of a health care organization including the legal regulations of marketing in health care

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33141324" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33141324 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví

  • Original language description

    Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.

  • Czech name

    Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví

  • Czech description

    Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AG - Legal sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Právo, obchod, ekonomika II.

  • ISBN

    978-80-87576-33-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    363-372

  • Publisher name

    Leges

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Štrbské pleso, Slovenská republika

  • Event date

    Oct 24, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article