Analysis of the proces of creation of marketing intervention strategy in health care
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F13%3A33144084" target="_blank" >RIV/61989592:15220/13:33144084 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část
Original language description
Marketing ve zdravotnictví má zcela jistě, i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitelů, zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů.
Czech name
Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část
Czech description
Marketing ve zdravotnictví má zcela jistě, i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitelů, zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Zdravotnické fórum
ISSN
1804-9664
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2013
Issue of the periodical within the volume
7
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
7-10
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—