Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F11%3A33116252" target="_blank" >RIV/61989592:15110/11:33116252 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15310/11:33116252
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing
Original language description
E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru "Management v chemii". Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení.
Czech name
Marketing
Czech description
E-learningová publikace je určena pro posluchače oboru "Management v chemii". Publikace přináší přehled fází marketingového řízení podniku. Zabývá se marketingovým výzkumem, průzkumem, analýzou SWOT a PEST, nástroji a metodami marketingu. Je definována marketingová filosofie, strategie a skladba marketingového mixu dle 8P. Závěrečná část je věnována marketingovému plánování, zavádění a hodnocení.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
Olomouc
Publisher/client name
Univerzita Palackého
Version
—
Carrier ID
—