Marketing in the creation of business strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000812" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000812 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing při utváření podnikové strategie
Original language description
Ve druhém vydání publikace se autoři intenzivněji zabývají mixem běžného marketingového řízení založeným na výzkumech, analýzách a plánech, s marketingovým kontrolingem, na základě identifikace odchylek marketingových cílů a risk managementu. Celá publikace tak navazuje na model tzv. procesního řízení společností.
Czech name
Marketing při utváření podnikové strategie
Czech description
Ve druhém vydání publikace se autoři intenzivněji zabývají mixem běžného marketingového řízení založeným na výzkumech, analýzách a plánech, s marketingovým kontrolingem, na základě identifikace odchylek marketingových cílů a risk managementu. Celá publikace tak navazuje na model tzv. procesního řízení společností.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7408-100-2
Number of pages
264
Publisher name
Vysoká škola finanční a správní
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—