All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE IMPORTANCE AND CONTENT OF EDUCATING CANCER PATIENTS SEEN FROM THE PERSPECTIVE OF GENERAL NURSE STUDENTS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15120%2F13%3A33143652" target="_blank" >RIV/61989592:15120/13:33143652 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam a obsah edukace onkologicky nemocných pohledem studentů oboru všeobecná sestra

  • Original language description

    Edukace jako součást ošetřovatelského procesu je dána vymezením Vyhláškou č. 55/2011. Obor 5341 R009 Všeobecná sestra připravuje studenty k plnění této součásti výkonu profese. V rámci projektu IGA 2012-2 FZV UP byl k cíli č. 3 a 4 prostřednictvím nestandardizovaného dotazníku vlastní konstrukce zjišťován názor studentů na význam a obsah edukace onkologicky nemocných. Výsledky zjištění v cílech 3 a 4 byly komparovány s výsledky cílů č. 1 a 2 tohoto projektu. Komparace ukázala, že u našich studentů nenívnímání edukace onkologicky nemocných závislé na motivaci k péči o ně ani na délce praxe jejich ošetřování. Součástí šetření bylo i mapování průběhu přípravy na ošetřování ON v rámci studijního programu. Studenti vyjadřují i jistotu v účinnost jejich vlastních edukačních postupů.

  • Czech name

    Význam a obsah edukace onkologicky nemocných pohledem studentů oboru všeobecná sestra

  • Czech description

    Edukace jako součást ošetřovatelského procesu je dána vymezením Vyhláškou č. 55/2011. Obor 5341 R009 Všeobecná sestra připravuje studenty k plnění této součásti výkonu profese. V rámci projektu IGA 2012-2 FZV UP byl k cíli č. 3 a 4 prostřednictvím nestandardizovaného dotazníku vlastní konstrukce zjišťován názor studentů na význam a obsah edukace onkologicky nemocných. Výsledky zjištění v cílech 3 a 4 byly komparovány s výsledky cílů č. 1 a 2 tohoto projektu. Komparace ukázala, že u našich studentů nenívnímání edukace onkologicky nemocných závislé na motivaci k péči o ně ani na délce praxe jejich ošetřování. Součástí šetření bylo i mapování průběhu přípravy na ošetřování ON v rámci studijního programu. Studenti vyjadřují i jistotu v účinnost jejich vlastních edukačních postupů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    FP - Other medical fields

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Ošetřovatelský výzkum a praxe založená na důkazech

  • ISBN

    978-80-7464-264-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    114-118

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Lékařská fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Apr 24, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article