Negative advertising and negative campaign: History, application and research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F08%3A33119642" target="_blank" >RIV/61989592:15210/08:33119642 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Negativní reklama a negativní kampaň: Historie, využití a výzkum
Original language description
Kapitola pojednává o vývoji negativní reklamy, seznamuje s teoriemi a možnostmi jejího využití.
Czech name
Negativní reklama a negativní kampaň: Historie, využití a výzkum
Czech description
Kapitola pojednává o vývoji negativní reklamy, seznamuje s teoriemi a možnostmi jejího využití.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Negativní kampaně a politická reklama ve volbách
ISBN
978-80-86624-44-0
Number of pages of the result
32
Pages from-to
13-44
Number of pages of the book
134
Publisher name
Periplum
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—