Possibilities of education in a virtual environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10212179" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10212179 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí
Original language description
Práce ve virtuálním prostředí se stává fenoménem poslední doby. Rozšiřují se možnosti vzdělávání pro virtuální týmy, které reflektují vzrůstající potřebu globální komunikace a spolupráce. Virtuální prostředí představuje 3-D internetové rozhraní, ve kterém mají lidé své virtuální postavy tzv. "avatary". Za jedno z nejznámějších prostředí, které je vhodné k využití ve vzdělávání, je považován Second Life (SL). Dosavadní praxe ukazuje, že využití SL je přínosné vzhledem ke sdílení znalostí, efektivitě výkonu a vynaloženým nákladům. I přes dosažené kladné výsledky jsou možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí zatím neprobádané a otevírají mnoho otázek v oblasti metod vzdělávání, komunikace a manažerských dovedností. Rádi bychom Vám prezentovali naše zkušenosti z výuky týmové práce ve virtuálním prostředí na FF UP v Olomouci.
Czech name
Možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí
Czech description
Práce ve virtuálním prostředí se stává fenoménem poslední doby. Rozšiřují se možnosti vzdělávání pro virtuální týmy, které reflektují vzrůstající potřebu globální komunikace a spolupráce. Virtuální prostředí představuje 3-D internetové rozhraní, ve kterém mají lidé své virtuální postavy tzv. "avatary". Za jedno z nejznámějších prostředí, které je vhodné k využití ve vzdělávání, je považován Second Life (SL). Dosavadní praxe ukazuje, že využití SL je přínosné vzhledem ke sdílení znalostí, efektivitě výkonu a vynaloženým nákladům. I přes dosažené kladné výsledky jsou možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí zatím neprobádané a otevírají mnoho otázek v oblasti metod vzdělávání, komunikace a manažerských dovedností. Rádi bychom Vám prezentovali naše zkušenosti z výuky týmové práce ve virtuálním prostředí na FF UP v Olomouci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Premeny psychológie v európskom priestore: 27. Psychologické dni, Zborník príspevkov.
ISBN
978-80-89236-74-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Stimul
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava. SK
Event date
Sep 9, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—