All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

VIRTUAL IDENTITY IN SECOND LIFE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33117639" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33117639 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VIRTUÁLNÍ IDENTITA V SECOND LIFE

  • Original language description

    V příspěvku pojednáváme o problematice virtuální identity v prostředí Second Life (SL). V úvodní části příspěvku jsou vymezeny pojmy identita, virtuální identita a představen virtuální svět SL. Do SL vstupují uživatelé prostřednictvím tzv. avatarů, jejichž vzhled sami vytvářejí. Avatar je tak významným atributem virtuální identity svého uživatele. V příspěvku dále zkoumáme míru fyzické podobnosti uživatelů a jejich avatarů, vztah mezi chováním a vzhledem avatarů a v neposlední řadě míru důvěryhodnosti prostředí SL. Toto zkoumání považujeme za důležité, protože SL je využíván k řadě činností, mj. i ke vzdělávání a k obchodním aktivitám. Je tedy nutné vědět, co lze očekávat od partnerů, které potkáváme pouze virtuálně v prostředí SL.

  • Czech name

    VIRTUÁLNÍ IDENTITA V SECOND LIFE

  • Czech description

    V příspěvku pojednáváme o problematice virtuální identity v prostředí Second Life (SL). V úvodní části příspěvku jsou vymezeny pojmy identita, virtuální identita a představen virtuální svět SL. Do SL vstupují uživatelé prostřednictvím tzv. avatarů, jejichž vzhled sami vytvářejí. Avatar je tak významným atributem virtuální identity svého uživatele. V příspěvku dále zkoumáme míru fyzické podobnosti uživatelů a jejich avatarů, vztah mezi chováním a vzhledem avatarů a v neposlední řadě míru důvěryhodnosti prostředí SL. Toto zkoumání považujeme za důležité, protože SL je využíván k řadě činností, mj. i ke vzdělávání a k obchodním aktivitám. Je tedy nutné vědět, co lze očekávat od partnerů, které potkáváme pouze virtuálně v prostředí SL.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2011. Nová generace pracovníků (Generace Y)

  • ISBN

    978-80-87533-02-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    175-186

  • Publisher name

    Societas scientiarum Olomucensis II

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 24, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article