All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

On the Epistemology of Communication/Media: Is New Paradigm Necessary?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10218286" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10218286 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K epistemologii komunikace/médií: Je třeba nové paradigma?

  • Original language description

    Dynamický rozmach nových informačních/komunikačních technologií, jak ve smyslu jejich implementace do mediálního prostředí, tak ve smyslu růstu jejich užívání, stále častěji vyvolává otázku relevance stávající epistemologie komunikace/médií. Objevují seteze o nové komunikační revoluci, která se stává zdrojem pro argumentační linii nová média (technologická revoluce) - komunikační revoluce - nutnost hledání nového paradigmatu komunikace/médií. Text se na základě stručné tematizace těchto tří momentů pokouší ukázat, že spíše než o komunikační revoluci (která by s sebou nutnost hledání nového paradigmatu nesla) je možno současné procesy artikulovat v termínech akcelerace, intenzifikace a hypertrofizace již existujících (procesů) v intencích stávající epistemologie.

  • Czech name

    K epistemologii komunikace/médií: Je třeba nové paradigma?

  • Czech description

    Dynamický rozmach nových informačních/komunikačních technologií, jak ve smyslu jejich implementace do mediálního prostředí, tak ve smyslu růstu jejich užívání, stále častěji vyvolává otázku relevance stávající epistemologie komunikace/médií. Objevují seteze o nové komunikační revoluci, která se stává zdrojem pro argumentační linii nová média (technologická revoluce) - komunikační revoluce - nutnost hledání nového paradigmatu komunikace/médií. Text se na základě stručné tematizace těchto tří momentů pokouší ukázat, že spíše než o komunikační revoluci (která by s sebou nutnost hledání nového paradigmatu nesla) je možno současné procesy artikulovat v termínech akcelerace, intenzifikace a hypertrofizace již existujících (procesů) v intencích stávající epistemologie.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kultura - média - komunikace

  • ISSN

    1804-0365

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    2 (2009)

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    24

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database