Publisher's paratexts as on of the way marketing strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10224608" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10224608 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství
Original language description
Studie se věnuje paratextovému příslušenství knihy, které organizuje literární komunikaci mezi autorem, nakladatelem a čtenářem.
Czech name
Nakladatelské peritexty jako jeden ze způsobů marketingové komunikace nakladatelství
Czech description
Studie se věnuje paratextovému příslušenství knihy, které organizuje literární komunikaci mezi autorem, nakladatelem a čtenářem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Masmediálna komunikácia a realita III. Marketingová komunikácia
ISBN
978-80-8105-126-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
159-174
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Apr 29, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—