COMPETENCY APPROACH TO TRAINING NEEDS ANALYSIS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10216492" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10216492 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb
Original language description
Příspěvek se zaměří na principy uplatnění kompetenčního přístupu při analýze vzdělávacích potřeb v kontextu firemního vzdělávání. Východiskem příspěvku bude horizontální, vertikální a spirálovitá integrace vzdělávání pracovníků ve firmě a představení jejich základních nástrojů: metodiky Balanced Scorecard (jako nástroje vertikální integrace firemního vzdělávání), metodiky řízení podle kompetencí (jako nástroje horizontální integrace firemního vzdělávání) a kompetenčního modelu (jako základního nástrojespirálovité integrace firemního vzdělávání). V rámci perspektivy "učení se a růstu" bude věnován prostor způsobům analýzy vzdělávacích potřeb ve firmě s důrazem na využití kompetenčního přístupu - ten vychází ze struktury (anatomie) kompetence a směřujenásledně k vytvoření kompetenčního modelu, event. kompetenčního profilu, kompetenční mapy a v napojení na strategii firmy také k vytvoření strategické mapy.
Czech name
Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb
Czech description
Příspěvek se zaměří na principy uplatnění kompetenčního přístupu při analýze vzdělávacích potřeb v kontextu firemního vzdělávání. Východiskem příspěvku bude horizontální, vertikální a spirálovitá integrace vzdělávání pracovníků ve firmě a představení jejich základních nástrojů: metodiky Balanced Scorecard (jako nástroje vertikální integrace firemního vzdělávání), metodiky řízení podle kompetencí (jako nástroje horizontální integrace firemního vzdělávání) a kompetenčního modelu (jako základního nástrojespirálovité integrace firemního vzdělávání). V rámci perspektivy "učení se a růstu" bude věnován prostor způsobům analýzy vzdělávacích potřeb ve firmě s důrazem na využití kompetenčního přístupu - ten vychází ze struktury (anatomie) kompetence a směřujenásledně k vytvoření kompetenčního modelu, event. kompetenčního profilu, kompetenční mapy a v napojení na strategii firmy také k vytvoření strategické mapy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Analýza vzdelávacích potrieb dospelých. Teoretické východiská.
ISBN
978-80-557-0086-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Nov 26, 2009
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—