All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

COMPETENCY APPROACH TO TRAINING NEEDS ANALYSIS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10216492" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10216492 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb

  • Original language description

    Příspěvek se zaměří na principy uplatnění kompetenčního přístupu při analýze vzdělávacích potřeb v kontextu firemního vzdělávání. Východiskem příspěvku bude horizontální, vertikální a spirálovitá integrace vzdělávání pracovníků ve firmě a představení jejich základních nástrojů: metodiky Balanced Scorecard (jako nástroje vertikální integrace firemního vzdělávání), metodiky řízení podle kompetencí (jako nástroje horizontální integrace firemního vzdělávání) a kompetenčního modelu (jako základního nástrojespirálovité integrace firemního vzdělávání). V rámci perspektivy "učení se a růstu" bude věnován prostor způsobům analýzy vzdělávacích potřeb ve firmě s důrazem na využití kompetenčního přístupu - ten vychází ze struktury (anatomie) kompetence a směřujenásledně k vytvoření kompetenčního modelu, event. kompetenčního profilu, kompetenční mapy a v napojení na strategii firmy také k vytvoření strategické mapy.

  • Czech name

    Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb

  • Czech description

    Příspěvek se zaměří na principy uplatnění kompetenčního přístupu při analýze vzdělávacích potřeb v kontextu firemního vzdělávání. Východiskem příspěvku bude horizontální, vertikální a spirálovitá integrace vzdělávání pracovníků ve firmě a představení jejich základních nástrojů: metodiky Balanced Scorecard (jako nástroje vertikální integrace firemního vzdělávání), metodiky řízení podle kompetencí (jako nástroje horizontální integrace firemního vzdělávání) a kompetenčního modelu (jako základního nástrojespirálovité integrace firemního vzdělávání). V rámci perspektivy "učení se a růstu" bude věnován prostor způsobům analýzy vzdělávacích potřeb ve firmě s důrazem na využití kompetenčního přístupu - ten vychází ze struktury (anatomie) kompetence a směřujenásledně k vytvoření kompetenčního modelu, event. kompetenčního profilu, kompetenční mapy a v napojení na strategii firmy také k vytvoření strategické mapy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Analýza vzdelávacích potrieb dospelých. Teoretické východiská.

  • ISBN

    978-80-557-0086-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Nov 26, 2009

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article